Komplexní intenzivní program zaměřený na hubnutí a zpevnění celého těla


s osobní trenérkou Márií Ličákovou
začínáme 30.7. a končíme 15.8. (3 týdny)
pon a út: kruhový trénink v posilovně (posilování + cardio)
stř a čtv: walking + problémové partie + břišní pekáč (cardio)
Cvičení probíhá formou kurzu:
I.kurz - úterky a čtvrtky v 7 hod.
II.kurz - úterky a čtvrtky v 8 hod.
III.kurz - úterky a čtvrtky v 15:45 hod.
IV.kurz - úterky a čtvrtky v 19 hod.

Jóga přes léto s Verčou Hrabákovou


Lekce jógy přes léto s Verčou Hrabákovou úterý od 16:00 a od 18:00.
Hodiny od 8:00 a od 11:00 na léto zrušeny.

SAUNA od 1.7. DO 27.7.

pondělí 15:00 - 20:30 společná sauna
středa 15:00 - 18:00 pouze ŽENY, 18:00-20:30 společná
pátek 15:00 - 20:30 společná sauna

JAK PŘEŽÍT LÉTO V PRAZE? Na bazéně v Ymce. Bazén a posilovna za 125,-Kč

Léto je ideální na kombinaci tréninku v posilovně a plavání v bazénu. Každý den od 6:30 do 21:00 hodin. Víkend dle otvíracích hodin.

LETNÍ OTVÍRACÍ DOBA od 1.7. do 11.8. - od pondělí do pátku, pouze do 21:00 hodin

POZOR! Od 1.7. sportcentrum ymca zavírá již ve 21:00 hodin. Děkujeme za pochopení.

Nový program s Máriou Ličákovou


Přes tělo k sobě aneb totální změna za 80 dní
Začínáme 15.7. a končíme 23.10.
Program je určený pro lidi s nadváhou a obezitou.

Nově ve středu od 17:00 kruhový trénink s Laďkou

KRUHOVÝ TRÉNINK:
Intenzivní forma cvičení, kdy se střídá interval zatížení na předem určených stanovištích s odpočinkem.

Kruhový trénink je charakteristický postupným zapojováním vybraných svalových skupin při cvičení na stanovištích. Stanoviště bývají obvykle uspořádaný do kruhu. Kruhový trénink je skvělý způsob, jak získat svalovou sílu, vytrvalost a jak zhubnout. Je skvělý pro budování hmoty i pro spalování tuků všech tělesných partií.
Skupinový kruhový trénink je určen pro všechny klienty, kteří chtějí chodit cvičit a přitom si užívat zábavu namísto stereotypního a nudného tréninku. Žádné složité choreografie a přitom výborné výsledky ve velmi krátké době.
Obecně má každý trénink obvykle 10 stanovišť, během něj se střídá zaměření cvičení (břicho, záda, horní a dolní končetiny, zadek, atd.), cvičení jsou známá a koordinačně nenáročná, takže jsou velmi vhodná i pro ty, kdo s posilováním teprve začínají.
Mezi jednotlivé cviky mohou patřit např. kliky, dřepy, zdvihy, výstupy na vysokou podložku. Jednotlivé cvičení může probíhat se cvičebními pomůckami i bez nich.
• To nejlepší pro vytrvalost, kondici a hubnutí!
• Vysoká energetická náročnost (během tréninku se spálí okolo 500 Kcal za hodinu).
• Zahrnuje prvky intervalového, silového i funkčního tréninku.
• Posílení všech partií těla a kardiovaskulárního systému.
• Možnost volby zátěže a frekvence cvičení. Každý si vybere zátěž a počet opakování cviku podle sebe - cvičí se na čas, ne na opakování.
• Je zajímavý a vhodný pro cvičence všech věkových i fitness kategorií.

HIIT nově s Ezgi Schongut

Od 22.5. STŘEDA 18:00

Výživová poradkyně ve SC Ymca


Kdy začít s úpravou stravy a jídelníčku?
Nyní na jaře, to půjde s lehkostí.
Zkuste vše probrat s naší novu výživovou poradkyní.

Intervalový trénink TRX pondělí 19:00 s Petrou Brusovou


Intervalový trénink TRX (pondělí 19 - 20 hodin)
Intervalový trénink TRX je cvičení zaměřené na vysoký a intenzivní výkon ve velmi krátkém čase. TRX je unikátní závěsný systém, který slouží ke cvičení s vlastní vahou těla. Zátěž si každý přizpůsobuje individuálním nastavením polohy těla vůči zemi. Cvičení na TRX buduje sílu, rovnováhu, aktivuje tělesné jádro a zlepšuje flexibilitu a ve spojení s intervalovým tréninkem, který je jednou z vůbec nejlepších technik spalování tuků, vytváří komplexní a efektivní sportovní zážitek.

Přijmeme plavčíka/ plavčici


Přijmeme na brigádu plavčíka/ plavčici na bazén. Pro více informací pište na tereza@scymca.cz

Nabízíme bezplatné cvičení ve SC ymca.

Nová lekce - Hatha joga s Martinou Hájkovou

Hatha jóga Hatha jóga (klasická jóga) je základní forma jógy vhodná pro všechny věkové skupiny i úplné začátečníky. Lekce je zaměřená na důkladné protažení celého těla s důrazem na osu těla (páteř), hlavní klouby a velké svalové skupiny. Naučíme se základní jógové pozice (ásany) a cviky, které z nich přímo vycházejí. Na začátku lekce uvolníme tělo i mysl v řízené relaxaci se současným nácvikem jógového dechu, na konci lekce umocníme účinek cvičení závěrečnou relaxací. Pravidelné cvičení uvolňuje ztuhlé svaly, zlepšuje koncentraci, zkvalitňuje spánek a vede k lepší chuti k životu.

JUMPING by Ferri

Jumping s Natálií Ferčákovou každé úterý od 19:00
Rezervace SCYMCA.cz na facebooku

Otevírací doba

Pondělí6:30 - 21:00
Úterý6:30 - 21:00
Středa6:30 - 21:00
Čtvrtek6:30 - 21:00
Pátek6:30 - 21:00
Sobota9:00 - 17:00
Neděle13:00 - 21:00

Kontakt

mapa
Sportovní Centrum Ymca
Na Poříčí 12
115 30 Praha 1
tel.: 224 875 811
mail: info@scymca.cz